Tid til egne projekter

Den bestilte 5 meter 8 strand herringbone nose workline i gule og orange farver er både færdig og leveret, og jeg synes, den blev vildt fed.


8 strand herringbone, 5 meter


Jeg er nu både i gang med en 3 meter 8 strand herringbone nose workline til Molly og en mere på bestilling - denne gang i sort og turkis.

Udover alle tingene, der sælges til fordel for HMC, blev der også tid til at få lavet Mollys nye halsbånd til vores FS2-program færdigt, så det kan blive luftet til Hund i Fokus i Vejen.


4 strand round braid halsbånd uden core
Materialer fra Perlehimlen


Jeg håber også at nå at lave et armbånd til mig selv inden weekenden. Det er til Selmas og mit FS1-program, og skal laves af den lækre sorte paracord med sølvstriber, som jeg fik i Perlehimlen forleden dag.


Sort paracord med sølvstriber

Kommentarer

Populære opslag