The pink collection - Limited Knæk Cancer Edition

Nu har jeg været i gang med at flette og sælge til fordel for Hundesport Mod Cancer i 2½ måned, og jeg er superglad, stolt og taknemmelig for de 7.510 kr, jeg indtil videre har solgt for, og jeg glæder mig til at sende dem og forhåbentlig endnu flere penge af sted til HMC ved udgangen af 2017.

Apropos endnu flere penge, så sad jeg i går og brainstormede lidt over nye idéer og muligheder, og mens jeg flettede, fik jeg en idé: Det er Knæk Canceruge i næste uge, og jeg ville gøre noget for at markere det. Derfor flettede jeg en nøglesnor i Knæk Cancerfarver, som vil blive solgt på auktion på HMCs facebookside. I dette øjeblik er det højeste bud imponerende 350 kroner - TAK!!!
Følg med i auktionen her.


Flettet Knæk Cancernøglesnor

Detaljer

Flere detaljer


Dagen i dag har jeg brugt på at flette og producere min "Pink Collection - Limited Knæk Canceredition", som bliver sat til salg på facebook i morgen, hvor Knæk Cancerugen starter.

Det bliver en meget begrænset kollektion af nøgleringe, nøglesnore og fløjtesnore, og de kan ikke forudbestilles...


The Pink Collection

Kommentarer

Populære opslag