Status på 2017

Der er et par dage tilbage af 2017, men da det i dag er sidste bankdag, er det meget passende med en nytårsstatus.

Da jeg i midten af august 2017 begyndte at flette nøgleringe og fløjtesnore af mine rester for at sælge dem til fordel for Hundesport Mod Cancer, havde jeg ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg ville sidde her i dag og skrive denne status.

De sidste par dage har der kørt en lille slutspurt på facebook, hvilket betyder, at jeg i dag har kunnet overføre 1.850 kr til HMC, og dermed er det samlede salg fra medio august til ultimo december nået op på...

20.915kr.




Uden jeres interesse og jeres støtte havde det ikke være muligt, så 1.000, 1.000 tak for den 💗

En særlig tak til dogparacord.dk, Hundeknytteriet og alle jeg har fået rester af, uden jer og jeres donationer havde hele salget ikke kunnet gå ubeskåret til HMC 💗

Tak til Paul Lysholdt, der har købt præmier til konkurrencer af mig 💗
Tak til Charlotte Lia og Susanne Bundgaard Bach, der har solgt et hav af fløjtesnore til prøver og arrangementer i Dansk retrieverklub 💗
Tak til Sandie Højgaard Larsen, Bente Hansen, Neel Smed og Amanda Haue Jakobsen, der har haft en del af butikken med på deres arbejdspladser 💗

TAK FOR STØTTEN TIL ALLE!!! 💗💗💗

Egentlig havde jeg tænkt mig, at mit fletteprojekt skulle være en 2017-ting, men...


In the making...


... eftersom jeg er gået i gang med at lave mere, må jeg jo fortsætte i 2018.

Stine Lerche-Vestergaard har tilbudt at sælge mine ting i butikken, og Aino Pedersen har tilbudt at sælge dem, når Du og din HUND holder hvalpeteori.

Jeg er spændt på, hvad 2018 bringer, men én ting er sikker: Sammen gør vi en forskel! 💝

Kommentarer

Populære opslag