Der er godt gang i salget og dermed i støtten til HMC

Endnu en uge er gået med flet og salg af nøgleringe, nøgle- og fløjtesnore, og hold da op, hvor har I taget godt i mod min idé - Tak for det!

I første uge solgte jeg for hele 1.000 kr, og i denne uge har det også set ganske godt ud.

Jeg havde fået nogle bestillinger, der blev leveret i fredags, hvor vi var til HTM-konkurrence i Ringsted, og her blev solgt for yderligere 475 kr.


Min lille HMC-butik til HTM-konkurrence


I tirsdags, hvor vi havde teori i DRK, blev der også solgt for 200 kr, så denne uge rammer 825 kr, altså 1.825 kr i alt på bare 2 uger - wauw!!!

Johanna kom med en god idé til anvendelse af nøgleringene, som jeg lige skulle teste i går, og det fungerer ret godt.


"Håndtag" til lynlåsen i stofburet

"Håndtag" til lynlåsen i stofburet


Linda fra Hunde Knytteriet har i dag givet mig en helt fantastisk "godtepose" - 1000 tak for alle de lækre rester, store som små.
(Og tak til mine HTM-meddommeraspiranter for hjælp med sortering og oprulning)


"Rester" fra Hunde Knytteriet


Da jeg forleden dag fik nye materialer hjem fra dogparacord.dk, var der også en lækker pose med rester vedlagt, og jeg har fået lovning på rester fra flere andre fronter - så fedt!

Læs mere om priser, muligheden for køb mm her.


💙 TAK FOR STØTTEN! 💙

Kommentarer

Populære opslag