En tur i paracordhimlen

Lørdag formiddag var jeg en tur i Perlehimlen i Ballerup - en skøn butik med hyggelig atmosfære og tid til både hyggesnak, vejledning og en kop kaffe.






Birgitte, der er indehaver af butikken, der både har materialer til både smykker og paracord, havde kontaktet mig mhp et sponsorat, så jeg var ude i butikken for at tale med hende og kigge på hendes udvalg af paracord og tilbehør.




Det er en superfin butik, og det er rigtig fedt at kunne komme og mærke på varerne og se farverne i virkeligheden - den slags har manglet på Sjælland, synes jeg.





Birgitte har været så sød at sponsorere materialer til halsbånd til Molly og Selmas freestylenumre samt øreringe til mig - det er superfedt, og jeg glæder mig til at komme i gang med at lave dem!


Materialer til tøsernes halsbånd

Lækker sort paracord med sølvstriber - der bliver forhåbentlig også til et armbånd til mig

Fine øreringe til mit program med Selma


Jeg ved, Birgitte har mange flere farver og materialer til paracordflet på vej, og jeg glæder mig til både at se og røre. 

Kommentarer

Populære opslag