1 måneds jubilæum, planer og status

Mit lille projekt har jubilæum: Det er i dag præcis 1 måned siden, jeg begyndte at flette og sælge til fordel for Hundesport mod Cancer og hold da op en måned!

I dag har salget været udliciteret til Susanne Bach og Charlotte Lia, der har været en tur i Suserup til Dansk Retrieverklub arrangement.

Susanne og Charlotte havde tilbudt at tage fløjtesnore med, og mens jeg sad på skolebænken i dag, tikkede det ind med notifikationer fra Mobile Pay - hele 900 kr er der kommet ind i salg af fløjtesnore i Suserup.
1.000 tak Susanne og Charlotte - I er fantastiske!


Fløjtesnore


I morgen drager butikken til "Træn for en sag" - en uofficiel NW1 konkurrence, som Aino og jeg arrangerer til fordel for Hundesport mod Cancer, næste weekend skal den med til HTM-konkurrence i Herringløse, og hvis jeg når at få produceret mere, har Susanne og Charlotte tilbudt at tage fløjtesnore med til Fyn på lørdag.

Jeg glæder mig til at kunne overføre de 900 kr fra i dag og de - indtil videre indsamlede - 3.670 kr samt forhåbentlig endnu flere penge til Hundesport mod Cancer ved udgangen af 2017.  

Igen: 1.000 tak for jeres støtte 💗

Jeg producerer på livet løs...

 


Kommentarer

Populære opslag